{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Intersport ile ilgili tüm bilgileri bu sayfada bulabilirsiniz. Yine de sorunuz mu var? Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Popüler Makaleler

Nasıl üye olabilirim? Üyelik ücretli mi?

“Üye Ol” butonuna tıkladığında üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsin. Üyelik sistemimiz ücretli değildir.

Nasıl sipariş verebilirim?

Üyeliğini oluşturduktan veya üye girişini yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsin. Dilersen ilgilendiğin marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğin ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişini tamamlayabilirsin.

Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

Gönderimlerin Yurtiçi Kargo tarafından yapılacaktır.

Kredi kartı detaylarım güvende midir?

Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aramızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. Intersport sanal mağazada Visa ve Mastercard ile işlem yapabilirsin. Sitemizden yapacağın tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğini riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsin.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Evet, siparişin paketlenmediyse iptal edebilirsin. Siparişini iptal etmek için Siparişler'imden iptal etmek istediğin siparişi seç ve "Aksiyon Seç" kutucuğundan "Sipariş İptal" seçeneğine tıkla. İptal etmek istediğin ürünü seçtikten sonra iptal nedenini girerek siparişini iptal edebilirsin. Siparişindeki ürünün hazırlık aşamasında fatura kesilmesi durumunda veya kargo sürecinde olduğunda iptal edilemez, ancak bu durum iade hakkının kullanımına engel teşkil etmemektedir. Bu durumda kargoyu teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında Yurtiçi Kargo firmasıyla geri göndererek iade edebilirsin.
ANAHTAR KELİME İLE ARA
KONUYA GÖRE ARAMA

Üyelik ve Hesap

Nasıl üye olabilirim?

“Üye Ol” butonuna tıkladığında üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işlemini ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsin.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

Üye olduğun e-posta adresin değiştirilemez, kullanmak istediğin e-posta adresi ve kayıtlı olmayan bir GSM ile yeni bir üyelik oluşturabilirsin.

Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinde Profil Bilgilerim altındaki ‘’Şifre Değişir’’ butonuna tıklayarak yeni şifreni oluşturabilirsin.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinde Profil Bilgilerim altındaki ‘’Şifre Değişir’’ butonuna tıklayarak yeni şifreni oluşturabilirsin.

SMS ile bilgilendirme almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

SMS iptali için INTERSPORT RET yazıp 7889’a göndermen yeterli ya da ''Hesabım'' sekmesinde bulunan ''İletişim/ İletişim Tercihlerim'' alanından değişiklik yapabilirsin.

E-Posta almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

Gönderilen e-postalarda yer alan “E-posta ile haberdar olmayı tercih etmiyorsanız lütfen tıklayınız.” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğini otomatik olarak iptal edebilirsin, ya da ''Hesabım'' sekmesinde bulunan ''İletişim Tercihlerim'' alanından değişiklik yapabilirsin.

E-bültene üye olmak için ne yapmalıyım?

''Hesabım'' sekmesinde bulunan 'İletişim Tercihlerim'' alanından değişiklik yapabilir , kampanyalarımızdan ve sana özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsin.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-posta adresin ve şifren ile giriş yaptıktan sonra, Web için “Hesabım” bağlantısı altındaki ‘’Profil Bilgilerim’’ sekmesinden Uygulama için Hesabım bağlantısı altındaki kişisel bilgilerim alanından ,mail adresi GSM bilgisi hariç diğer bilgilerinizi güncelleyebilirsin.

Üyelik İptalini nasıl gerçekleştirebilirim?

Üyelik iptali, üyelik sahibinin onayı alınarak yapılır. Bu nedenle üyelik iptal talebini bize ulaşarak yapabilirsin. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilemez. Yeni bir üyelik oluşturabilirsin.

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

Hayır, üye olmadan sitemizden alışveriş gerçekleşmemektedir.İntersport'a üye olduğunda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilir ve intersport .com.tr’deki ve tüm intersport mağazalarındaki sezon açılışı, indirim gibi özel dönemlerimizden ve kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olabilirsin. Üye olduğunda intersport.com.tr’den satın aldığın bir ürünün teslimatı için senden istenen kimlik bilgileri, teslimat adresleri, irtibat numaraları gibi bilgileri her seferinde yeniden yazman gerekmez. Üye olurken bir defaya mahsus verdiğin bu bilgiler her alışverişinde otomatik olarak yerini alır. Ayrıca bu bilgileri istediğin zaman güncelleyebilirsin. Her alışverişinde bu bilgilerin otomatik olarak görüntülenmesi sana hem zaman kazandırır hem de kolaylık sağlar.

Kişisel verilerim güvende olacak mı?

Kişisel bilgilerinin gizliliği bizim için çok büyük önem taşımaktadır. intersport.com.tr’den alışverişlerini Eren Perakende güvencesi altında tamamlayabilirsin.

Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-posta adresin ve şifren ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adres Bilgilerim/ Adreslerim ” sekmesini tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsin. *Siparişin oluştuktan sonra yapılan adres güncellemesi sipariş içerisinde ki teslimat adresinde değişikliğe sebep olmamaktadır.

Sipariş

Nasıl sipariş verebilirim?

Üyeliğini oluşturduktan veya üye girişini yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsin. Dilersen ilgilendiğin marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğin ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişini tamamlayabilirsin.

Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?

Siparişini tamamladığın zaman yaklaşık olarak 15-20 dk. içerisinde kayıtlı e-posta hesabına otomatik olarak siparişinin alındığına dair bir mail yönlendirilecektir, mail gelen kutuna düşmediyse, spam maillerini kontrol edebilirsin. Aynı zamanda siparişlerim alanından da sipariş detaylarını görüntüleyebilirsin.

Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

Siparişlerini, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsin.

Hediye paketi ekleme seçeneğiniz bulunuyor mu?

Siparişi oluşturma esnasında, sepeti onayla butonuna basmadan istediğin ürüne özel hediye paketi ekleyebilirsin.

Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

Siparişin tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır. Ancak siparişin standart teslimat ise kargon taşıma durumuna geçmesi durumunda müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek talep edebilirsin. Standart teslim bilgisi siparişin alındı mailinde belirtilmiştir.

Siparişimi oluşturdum ancak yanlış beden seçimi yaptım, ne yapmalıyım?

Söz konusu talebinle ilgili sipariş oluşturulduktan sonra değişim işlemi tarafımızdan yapılamamaktadır. Siparişin faturası kesilmediyse,hazırlık aşamasındaysa ve hızlı teslimat değilse "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişini ya da siparişine ait istediğin ürünü iptal edebilirsin.Eğer bu şartlar uygun değilse kargoyu teslim almadan veya sonra kargo firmasına giderek ürünü iade edebilirsin.

Siparişim hatalı ve/veya kusurlu ulaştı, ne yapmalıyım?

Kolinin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturarak siparişini iade edebilirsin. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur, Paketi açtıktan sonra karşılaştığınız hatalı/kusurlu ürünler içinse önce ilgili hatanın görseli çekip sonrasında faturası ile iade edebilirsin. Hata görüntüsünü, sipariş numarasını ve kargo takip numarasını mh@erenperakende.com mail adresimize ilettiğinde gerekli işlemler sağlanacaktır.

Siparişimi tamamladım, ancak sipariş sayfasında siparişimi göremiyorum. Ne yapmalıyım?

Öncelikle ödeme yapılan karttan mevcut tutarın çekiminin yapıldığının kontrolünü sağlamanı rica ederiz. İlgili tutar çekildiyse ancak sipariş numaran oluşmadıysa 444 37 36 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan destek alabilirsin.

Aradığım ürününün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?

Aradığın ürünün mağaza stoklarını kontrol etmek için, ilgili ürün sayfasında bulunan Mağazada Bul seçeneğini kullanabilirsin. Satın almak istediğin bedeni ve mağazanın şehrini seçtikten sonra ürün stoğu olan mağazaları görebilirsin.

Ürünün beden/kalıp bilgilerini nasıl kontrol edebilirim?

Satın almak istediğin ürün sayfasında bulunan Beden tablosu seçeneğini kullanarak da ürün ölçülerini kontrol edebilirsin.

Hediye/Gift Kartımı Online Alışverişlerimde kullanabilir miyim?

Mevcut gift kartlar yalnızca mağazalarımızda kullanılabilmektedir.

Siparişime hediye değişim kartı ekleyebilir misiniz?

Değişim kartı uygulumamamız bulunmamaktadır.

Siparişime not eklemek istiyorum, yardımcı olabilir misiniz?

Not ekleme uygulamamız bulunmamaktadır.

Ürünlerinizde stok güncellemesi olur mu?

Stoklar anlık değişebilmektedir, dilersen ürün sayfasında yer alan stoğa gelince haber ver butonuna tıklayabilir, mail için iletişim iznin varsa bu şekilde haberdar olabilirsin.

Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?

Instagram adresimizi takip ederek veya sitemizden üyelik kaydı oluşturarak bilgilendirme e-maillerimizi alabilirsin.

Kargo ve Teslimat Süreçleri

Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

Standart Teslimat siparişler Yurtiçi Kargo, Kargo Istanbul ve HepsiJet ile gönderilmektedir.

Kargom nerede?

Siparişin kargoya verildiği zaman sana bir bilgilendirme e-postası yönlendireceğiz. Bu e-posta içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonu iligili kargo firması üzerinden takip edebilirsin. Ek olarak Siparişlerim sayfasında yer alan kargo bölümünden kargo takip numaranla ürününün nerede olduğunu takip edebilirsin.

Standart Teslimat süresi ne kadardır?

Siparişin 2-4 iş günü arasında kargoya verilecektir.

Teslimat sürecini hızlandırabilir miyim?

Seçmiş olduğun teslimat seçeneğine bağlı olarak paketlerin tarafımızdan çıkışı sağlanmaktadır. Teslimat seçeneğinde sonradan değişiklik yapılamamaktadır.

Kargo numarasına tıklıyorum ancak kayıt bulunamadı uyarısı ile karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?

Kargonun henüz taşıma durumuna geçmemesi sebebiyle kayıt bulunamadı uyarısı ile karşılaşmakta olduğunu belirtmek isteriz. Siparişleriniz tarafımızdan çıkış sağlandıktan sonra 12 saat içerinde barkodu aktifleşir ve taşıma durumuna geçer. Paketinin taşıma durumuna geçmesi itibari ile tüm kargo süreçlerinizin takibini sağlayabilirsin.

Teslimat seçenekleri nelerdir?

Siparişin 3-7 iş günü arasında kargoya verilecektir.

Kargo ücreti ne kadardır?

Standart teslimat seçeneği ile verdiğin 3500 TL ve üzeri siparişlerinde kargo ücretsizdir. 3500 TL altı siparişlerinde 79,90 TL sipariş tutarına yansıtılacaktır.

Yurt dışına kargo gönderimi yapılıyor mu?

Sadece Türkiye sınırları içerisinde gönderim yapılmaktadır. KKTC (Kıbrıs)'a gönderim yapılamamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişin kargoya verildiği zaman sana bir bilgilendirme maili yönlendireceğiz. Bu mail içerisinde yazan sipariş takip numarası ile ilgili kargo firması üzerinden takip edebilirsin.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile koliyi açarak ürünlerinin durumunu kontrol et. Ürünlerde bir hasar gördüğün durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden “Hasar Tespit Tutanağı” tutmasını iste. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Intersport.com.tr 'ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin iadesi yapılacaktır.

Siparişim ulaştığında belirttiğim adreste olmazsam ne olur?

Siparişin adresinde bulunmadığın için sana ulaştırılamadıysa ve yurtiçi kargoya ait bir paketse kargo firmasına ait şubede 3 gün bekletilir, şubeden teslim alınmaması halinde iade olarak tarafımıza teslim edilir. Kargoist ve Hepsi jet kargoya ait bir paketse adreste sana ulaşılamaması durumunda iade olarak tarafımıza teslim edilir.

Siparişim mağazaya teslim edilebilir mi?

Hayır, şu an için böyle bir özelliğimiz bulunmamaktadır.

Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

Siparişin tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır. Ancak siparişin standart teslimat ise kargon taşıma durumuna geçmesi durumunda müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek talep edebilirsin.

Siparişim hatalı/yanlış ulaştı, ne yapmalıyım?

Paketi açtıktan sonra karşılaştığın hatalı/kusurlu ürünler için önce ilgili hatanın görseli çekip sonrasında faturası ile iade edebilirsiniz. Hata görüntüsünü, sipariş numarasını ve kargo takip numarasını mh@erenperakende.com mail adresimize ilettiğin de gerekli işlemler sağlanacaktır.

İade edeceğim ürün için kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

Ürün iadeni ücretsiz gerçekleştirmek için sipariş detayındaki ilgili ürün için kolay iade adımlarını takip ederek Yurtiçi kargo ile bize göndermen yeterli.

Ödeme

Kredi kartı detaylarım güvende midir?

Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aramızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. Intersport sanal mağazada Visa ve Mastercard ile işlem yapabilirsin. Sitemizden yapacağın tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğini riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsin.

Hangi ödeme seçenekleriyle ödeme yapabilirim?

Tüm kredi kartları, atm kartları ve sanal kartlar ile ödeme yapabilirsin. Siparişini verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerini kaydedebilir ve sonraki siparişlerini daha hızlı tamamlayabilirsin.

3D Secure neden güvenlidir?

3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarının yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

Masterpass ile nasıl ödeme yapabilirim?

Siparişin oluştururken kart bilgilerini kaydederek onay verdiğin takdirde sonraki süreçte ödeme alanında ki kayıtlı kartlarım bölümünden kart bilgilerine ulaşabilir ve daha sonraki siparişlerinde bilgilerini girmeden kayıtlı kartını seçerek alışveriş sağlayabilirsin.

Promosyon kodum ve/veya hediye çekim var. Nasıl kullanabilirim?

Alışveriş sepetinde bulunan “Kupon Kodu Giriniz” veya ''Promosyon Kodu'' alanına promosyon kodu/hediye çeki kodunu girerek indiriminizi kullanabilirsin.

Masterpass kredi kartımı nasıl kaydedebilirim?

Ödeme aşamasından sonra kredi kartını kaydedebilir, bir sonraki alışverişini daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsin. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Masterpass tarafından sağlanmaktadır.

Masterpass kayıtlı kredi kartımı nasıl silerim?

Siparişini tamamlamak üzere ödeme seçenekleri kısmına geldiğinde, açılan ekrandan kayıtlı masterpass kredi kartını silebilirsin.

Taksit seçenekleri mevcut mudur?

Ödeme sayfasında kredi kartı bilgilerini girdikten sonra, mevcut taksit seçeneklerini görüntüleyebilirsin. Taksit imkânları, banka ve marka özelinde değişiklik gösterebilir.

Ödeme Kısmına kadar geliyorum ancak işlemlerimi tamamlayamıyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikli olarak kullanmış olduğunuzu tarayıcınızı veya uygulamanızı yenileyerek işlemlerinizi tamamlamayı denemenizi öneririz. Sorun devam ettiği takdirde müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz. 444 37 36

Kartımdan para çekildi ancak siparişim oluşmadı, ne yapmalıyım?

Öncelikle siparişin ekranına yansıması zaman alabilir,5 dakika içerisinde siparişini göremiyorsan ; 3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için ; -İşlem yapılan banka adı -Kartın ilk 6 ve son 4 hanesi -İsim - soyisim -Çekim yapıldığına dair ekran görüntüsü ile birlikte intersport.mh@erenperakende.com adresine mail atabilirsin.

Para puanımı nasıl kullanabilirim?

Aktif bir para puanın var ise ödeme alanında bulununan kullan seçeneğine tıklayarak mevcut para puanını kullanabilirsin. Para puanlar farklı kampanyalar ile birleştirilememektedir.

Faturama nasıl ulaşabilirim?

Siparişe ait fatura oluştuğunda mail adresine iletilecektir.Ayrıca siparişlerim alanından faturasına ulaşmak istediğin siparişin içerisinde bulunan faturayı görüntüle butonuna tıklayarak faturana ulaşabilirsin.

Kurumsal fatura istiyorum ne yapmalıyım?

Sipariş oluşturma esnasında yeni adres oluştur alanına tıklayarak karşına çıkan ekranda kurumsal adres alanını seçerek gerekli alanları doldurmalısın.

İptal ve İade

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişimi iptal edebilir miyim? Evet, siparişin aşağıdaki şartlara uygunsa iptal edilebilir: Ürünün hazırlık aşamasında olması, Hızlı teslimat seçilmemiş olması , Faturasının oluşturulmamış olması. Sipariş şartların yukarıdaki maddelere uygunsa iptal işlemi yapılabilir. Siparişlerim alanına giderek iptal etmek istediğin ürünü seç ve 'Aksiyon Seç' kutucuğundan 'Sipariş İptal' seçeneğine tıkla. Eğer iptal için gerekli şartlar sağlanmıyorsa, ürünü teslim almadan ya da teslim aldıktan sonra Yurtiçi Kargo ile iade edebilirsin."

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

İç giyim, çorap, ayakkabı bakım ürünü, maske gibi ürünlerde hijyen nedenlerinden dolayı ve hijyen bandı olan ürünlerin bandı açılmış ise iade alınmamaktadır.

Ürünleri hangi iade adresine göndermeliyim?

İade adresimiz; EREN PERAKENDE VE TEKSTİL ANONİM ŞİRKETİ Ergene 1 OSB vakıflar mahallesi d100 Cad. N0:9/1 Ergene/TEKİRDAĞ

Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?

Sitemizden aldığın kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilirsin. Bu süre ürünün sana teslim edildiği tarihten itibaren başlar.

Nasıl kurye çağırırım?

İster Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonu arayarak kurye talep edebilir, istersen de https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir bağlantısına tıklayarak, karşına çıkan kurye talep formunu doldurarak kurye talebinde bulunabilirsin. Açılan sayfadaki senden talep edilen bilgileri gir. Vermiş olduğun cep telefonuna gelen doğrulama SMS'ini karşına çıkan ekrana gir. Paket Bilgileri bölümünü doldur. Kurye Çağır butonuna bas. Aynı gün ya da ertesi gün Yurtiçi Kargo sizleri arayarak kuryenin adresine geleceği zamanı iletir.

İade kodumun süresi kaç gün?

Oluşturulan iade kodunu 7 gün içerisinde kullanabilirsin.

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

E-posta adresine gönderilen e-fatura veya sipariş detayındaki fatura görüntüleme ekranındaki faturan ile ürünlerini iade edebilirsin.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İptal ettiğin ürün bankana bağlı olarak 48 saat içerisinde alışveriş yaptığın kareta iade edilecektir. Göndermiş olduğun ürün ile ilgili de gerekli kontroller 7 iş günü içerisinde yapılmaktadır.Ürün iade şartlarına uygunsa bankana bağlı 3-5 iş günü içerisinde sipariş ödemesinde kullandığın kartına yansıyacaktır.İade yapıldıktan sonra e-mail adresinize bilgilendirme e-maili ulaşacaktır. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Online'dan aldığım bir ürünü mağazalardan değiştirebilir miyim?

Almış olduğun ürünü kullanılmamış olması kaydıyla Intersport mağazalarından aynı ya da farklı ürünler ile değiştirebilirsin.Seçtiğin ürüne istinaden oluşabilecek fiyat farkını karşılaman gerektiğini bildirmek isteriz.

İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim?

Sitemizden aldığın kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilirsin. Bu süre ürünün sana teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Öngörülen süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmanız gereklidir. Aksi halde cayma hakkının kullanımı mümkün olmayacaktır.

Online'dan aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?

Online'dan aldığın ürün iadesi mağazadan yapılamamaktadır. Almış olduğun ürünü kullanılmamış olması kaydıyla Intersport mağazalarından aynı ya da farklı ürünler ile değiştirebilirsin.Seçtiğin ürüne istinaden oluşabilecek fiyat farkını karşılaman gerektiğini bildirmek isteriz.

Online Ürün İnceleme Nasıl Yapılır?

Online sitemizden alınan ürünlerle ilgili, ürün alım tarihinden itibaren 2 yıl süresince ürün inceleme hizmetimiz bulunmaktadır. Ürün inceleme uzmanlarımız tarafından titizlikle incelemeler yapılarak, sonuç bilgisi SMS ile iletilmektedir. İnceleme yapılabilmesi için ürünün 342041617 Yurtiçi Kargo kodu ile fatura ve inceleme talebini belirten bir not ile paketlenerek gönderilmesi gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra maksimum 21 iş günü içinde incelemen sonuçlanacaktır. Ürün incelemen olumlu olması durumunda, ürün imha edilir ve alışveriş yapmış olduğun kartına ücret iaden yapılır, olumsuz olması durumunda da incelenen ürününün siparişinde yer alan teslimat adresine kargolanacaktır.

Intersport mağazalarından aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Mağazalarımızdan almış olduğun ürünler için 7 gün içerisinde alışveriş yapmış olduğun mağazamızdan iadeni gerçekleştirebilirsin. (İç çamaşırları, hijyen bantı çıkartılmış mayo ve bikini, ambalajı açılmış saat, gözlük vb ürünlerde iade yapılmamaktadır.)

Intersport mağazalarından aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Kullanılmamış, yıkanmamış ve tadilat görmemiş ürünlerle ilgili 30 gün içerisinde sana en yakın mağazamızdan değişim işlemini sağlayabilirsin.

Yukarıda belirtilen konulardan farklı bir yardıma mı ihtiyacınız var?

''Hesabım'' kısmında ''Bize Ulaşın'' alanında bulunan iletişim formunu doldurarak bizlere ulaşabilirsin.

intersport.com.tr’den veya uygulamadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

Almış olduğun ürünü kullanılmamış olması kaydıyla 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade süresi, satın aldığınız ürün tarafınıza ulaştığından itibaren 14 gündür. Kolay iade adımlarını takip ederek ürünü Yurtiçi kargo ile ücretsiz şekilde iade edebilirsin. İade adımları şu şekildedir;
1) Hesabım bölümünden Siparişlerim butonuna tıkla.
2) Sipariş Detay butonuna tıklayarak siparişinin detaylarını görüntüle.
3) Kolay iade butonuna tıkla.
4) İade edilecek ürün ve iade nedenini seç. Birden fazla ürün satın aldıysan iade edilecek ürünleri de seçmen gerekir.
5) Ekranda çıkan iade kargo kodunu not al. İade kargo koduna siparişlerim sayfasından ulaşabilirsin.
6) İade edilecek ürünler ile faturayı tek bir pakete koyup gönder.
8)Farklı tedarikçiden alınan ürünlerde kolay iade özelliği bulunmadığından 342041617 Yurtiçi Kargo kodu ile ürünü depomuza gönderebilirsin.
Aradığınızı bulamadınız mı?
Müşteri hizmetlerine ulaşın.
444 37 36 (EREN)
ARAYIN

Haftanın 7 günü 09:00-22:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

Bize Ulaşın
2 iş günü içerisinde dönüş yapılacaktır.
Bize Ulaşın