{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
Giriş Mağazalar
Ana Sayfa

Aydınlatma Metni


WEBSİTE ÜYESİ

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ


6698 sayılı Kişisel  Verilerin  Korunması  Kanunu’nun (“KVKK”) 10’uncu maddesi uyarınca Eren Perakende ve Tekstil A.Ş. (“Biz” veya “Intersport”) olarak, www.intersport.com.tr alan adlı internet sitemizin (“İnternet Sitesi”) özelliklerini kullanmanız ve alışveriş gerçekleştirmeniz ve halinde veri sorumlusu sıfatıyla kişisel verilerinizi işliyoruz. Kim olduğumuz, kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz ve KVKK kapsamındaki haklarınız konusunda sizleri bilgilendirmek isteriz:

  • Veri Sorumlusu: Atatürk Mahallesi Ertuğrul Gazi Sokak Metropol İstanbul Sitesi C2 Apartmanı No:2A/14 Ataşehir/İstanbul merkezinde kurulu ve 747512-0 sicil numaralı Eren Perakende ve Tekstil Anonim Şirketi

    Kişisel verileriniz;

  • hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun ve belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenmekte,

  • doğru ve gerektikçe güncel tutulmakta,

  • işlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü kullanılmakta ve

  • hukuka uygun olarak belirlediğimiz saklama süresi boyunca muhafaza edilmektedir.


Hangi kişisel verileriniz işlenmektedir ve kişisel verilerinizin işlenme amaçları nelerdir?


Veri Kategor isi

Veri

Türü


İşleme Amacı

İşleme Hukuki

Sebebi

Toplama

Yöntemi

Saklam

a Süresi

Aktarım Amaçları ve Kime

Aktarıldığı


Kimlik


Ad

Soyadı

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi, İletişim

Faaliyetlerinin Yürütülebilme si

Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış

KVKK m. 5/2-c

uyarınca; mesafeli satış sözleşmesinin kurulması veya ifası için gerekli olması halinde talep, şikayet, sipariş takibi, iade, cayma

hakkı süreçler bakımından

sizlerle iletişime geçebilmemiz için zorunlu

olması


İnternet Sitesindek i sipariş formunun doldurulm ası vasıtası ile (otomatik)


Kayıt tarihind en itibaren 10 yıl

Hukuk

işlerinin

takibinin

gerçekleştiril mesi için hizmet aldığımız

hukuk bürosu

ile, Tedarik Zinciri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/hizmet satış

süreçlerinin




Süreçlerinin Yürütülmesi Mal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi,

Talep/Şikayetl

erin Takibi




yürütülmesi ve lojistik faaliyetlerin yürütülmesi için

Tedarikçiler ve satın

alınan ürün satıcısı ile,

  • Faaliyetlerin mevzuata uygun

    yürütülmesi için ispat amacıyla

    yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile,

    - Müşteri ilişkileri yönetimi

    süreçlerinin yürütülmesi, iletişim

    faaliyetlerinin yürütülebilme si, mal/hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, talep/şikayetl erin takibi için Tedarikçiler ile.

  • Saklama ve Arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi

amacıyla Tedarikçiler


Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

KVKK m. 5/2-a

uyarınca; e-arşiv faturada müşteri ad soyad bilgisine yer verilmesi 509 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel

Tebliği kapsamında açıkça

öngörüldüğü için


Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi, Lojistik Faaliyetlerin Yürütülmesi


KVKK m. 5/2-a

uyarınca; sevk irsaliyesinde müşteri ad soyad bilgisine yer verilmesi 213

sayılı Vergi Usul Kanunu’nun 230. maddesi kapsamında açıkça öngörüldüğü için


İletişim


E-posta Adresi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi, İletişim

Faaliyetlerinin

KVKK m. 5/2-c

uyarınca; mesafeli satış sözleşmesinin kurulması veya ifası için gerekli

olması halinde

İnternet Sitesindek i formun doldurulm ası vasıtası ile

(otomatik)

Kayıt tarihind en itibaren 10 yıl

- Hukuk işlerinin takibinin

gerçekleştiril mesi için hizmet

aldığımız




Yürütülebilme

si Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi,

Talep/Şikayetl

erin Takibi

talep, şikayet, sipariş takibi, iade, cayma hakkı, değişim süreçleri

bakımından sizlerle iletişime geçebilmemiz

için zorunlu olması



hukuk bürosu

ile,

- Faaliyetlerin mevzuata uygun

yürütülmesi için ispat amacıyla

yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile, –Saklama ve Arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi

amacıyla Tedarikçiler


Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

KVKK m. 5/2-a

uyarınca ; e-arşiv faturanın müşteriye

iletilmesi 509 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği kapsamında açıkça

öngörüldüğü için


İletişim


Telefon Numar ası

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi, İletişim

Faaliyetlerinin Yürütülebilme si

Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Satış

KVKK m. 5/2-c

uyarınca; mesafeli satış sözleşmesinin kurulması veya ifası için gerekli olması halinde talep, şikayet, sipariş takibi, iade, cayma

hakkı, değişim süreçleri

bakımından sizlerle iletişime geçebilmemiz

için zorunlu olması


İnternet Sitesindek i sipariş formunun doldurulm ası ile (otomatik)


Kayıt tarihind en itibaren 10 yıl


- Tedarik Zinciri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi için

Tedarikçiler

ile,

- Saklama ve Arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi

amacıyla Tedarikçiler




Süreçlerinin Yürütülmesi Mal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi,

Talep/Şikayetl

erin Takibi






Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi, Lojistik Faaliyetlerin Yürütülmesi


KVKK m. 5/2-c

uyarınca; sözleşmenin ifası kapsamında zorunlu olması kapsamında ürün teslimatının sizlere

gerçekleştirilebil

mesi amacıyla


İletişim


Adres

Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin

Yürütülmesi


KVKK m. 5/2-c

uyarınca; sipariş

ve teslimat

süreçlerinin yürütülmesi için gerekli olması


İnternet Sitesindek i sipariş formunun doldurulm ası vasıtası ile (otomatik)


Kayıt tarihind en itibaren 10 yıl

  • Hukuk işlerinin takibinin

    gerçekleştiril mesi için hizmet aldığımız

    hukuk bürosu

    ile,

  • Tedarik Zinciri Yönetimi

Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/hizmet satış

süreçlerinin yürütülmesi ve lojistik faaliyetlerin yürütülmesi için

Tedarikçiler ve satın

alınan ürün satıcısı ile,


Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi, Lojistik Faaliyetlerin Yürütülmesi


KVKK m. 5/2-a

uyarınca; sevk irsaliyesinde müşteri ad soyad bilgisine yer verilmesi 213

sayılı Vergi Usul Kanunu’nun 230. maddesi kapsamında açıkça öngörüldüğü için








  • Faaliyetlerin mevzuata uygun

    yürütülmesi amacıyla yetkili kamu kurum ve

    kuruluşları ile,

  • Saklama ve Arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi

amacıyla Tedarikçiler


Müşteri İşlem


Sipariş

Bilgisi


Mal/Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi Mal/Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun

Yürütülmesi


KVKK m. 5/2-a

uyarınca; iade, cayma hakkı, sipariş bilgisi ve teslimat

süreçleri, tutara ilişkin sizlere bilgi vermemizin 6502 sayılı Tüketicinin

Korunması Hakkında Kanun kapsamında zorunlu olması


İnternet Sitesindek i sipariş formunun doldurulm ası vasıtası ile (otomatik)


Kayıt tarihind en itibaren 10 yıl

  • Uyuşmazlık olması halinde yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi,

    • Hukuk işlerinin takibinin

      gerçekleştiril mesi için hizmet aldığımız

      hukuk bürosu

      ile,

    • Tedarik Zinciri Yönetimi

      Süreçlerinin Yürütülmesi, Mal/hizmet satış

      süreçlerinin yürütülmesi ve lojistik faaliyetlerin yürütülmesi için satın

      alınan ürün satıcısı ile,

  • Saklama ve

Arşiv

faaliyetlerinin








yürütülmesi amacıyla

Tedarikçiler

*Bu Aydınlatma Metni’nde yer alan tüm veri türleri, Website sunucu ve altyapı hizmeti alınan sağlayıcı şirket ile paylaşılmaktadır. Bu veri aktarımı, işlediğimiz veri türlerinin bir sunucuda barındırılması ihtiyacını karşılamak üzere sunucuların ilgili şirket bünyesinde bulunmasından

kaynaklanmakta olup aktif bir veri transferi gerektirmemekte ve barındırma hizmetinin doğası gereği gerçekleşmektedir.

*Müşteri segmentasyonumuzun oluşturulması için işlenen tüm veri türleri; müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri deneyimi yönetimi, yeniden pazarlama faaliyetleri, analiz çalışmaları, hedefli pazarlama ve

kişiselleştirme çalışmaları, kullanıcı deneyimi testleri ve Website iyileştirme çalışmaları kapsamında, bu hizmetlerin alındığı kuruluşlar ile paylaşılmaktadır. Bu veri aktarımı, anılan hizmetlerin

alınabilmesi amacıyla yapılmakta ve sağlanan hizmetin doğası gereği gerçekleşmektedir. Sayılan amaçlar dışında bir aktarım amacı söz konusu olursa bu Aydınlatma Metni gerektiği şekilde güncellenecektir.

Yukarıda belirtilenler dışında internet sitemizde çerezler aracılığıyla kişisel verileriniz işlenmektedir. Çerezler aracılığıyla işlenen kişisel verileriniz için Web Sitesi Çerez Politikasını inceleyebilirsiniz.

KVKK’nin 11. Maddesi gereği sahip olduğunuz haklar aşağıdaki gibi özetlenebilir:


Kişisel verilerinizin:

işlenip işlenmediğine

amacına uygun işlenmesini,

otomatik sistemlerce yapılan

işlenme amacına ve

yanlış veya eksikse düzeltilmesini

analizler sebebiyle aleyhinize

amacına uygun kullanılıp

ve üçüncü kişilerin haberdar

çıkan sonuçlara

kullanılmadığına

edilmesini,


yurt içine veya yurt dışına

ilgili sebepler ortadan kalktıysa


aktarılmasına dair

imha edilmesini ve üçüncü kişilerin



haberdar edilmesini ve



uğradığınız zararların tazmin



edilmesini


Bilgi edinme

Talep etme

İtiraz etme

Yukarıda belirtilmiş olan hakları kullanımınıza dair beyanı, kimliğinizi tespit edici belgeler ve talep konusu ile beraber aşağıdaki kanallar vasıtasıyla tarafımıza iletebilirsiniz:

  • kvkk@erenperakende.com adresine e-posta yolu ile güvenli elektronik imzalı ya da imzasız

    olarak iletmek suretiyle,


  • Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesabınızdan, erenperakende@hs03.kep.tr KEP adresine güvenli

    elektronik imza ile imzalamak suretiyle,

  • Atatürk Mahallesi Ertuğrul Gazi Sokak Metropol İstanbul Sitesi C2 Apt. No:2A/13 Ataşehir/İstanbul adresine elden teslim etmek veya noter ya da iadeli taahhütlü posta göndermek suretiyle.

Talebinizi 30 (otuz) günden fazla olmamak üzere en kısa sürede ve işlemin maliyeti olmadığı sürece ücret talep etmeksizin cevaplayacağımızı taahhüt ediyoruz.