Teslimat & Kargo

 

Sipariş verdiğim ürün ne zaman teslim edilecektir?

Siparişleriniz 2 gün içinde kargoya teslim edilir
Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğin siparişin 2-4 iş günü arasında kargo firmasına teslim edilecektir.
Siparişinin durumunu takip etmek için sayfanın üstünde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki 'ni kullanabilirsin.

Teslimat

Siparişimi beklenen sürede teslim alamadım, ne yapabilirim?
-

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Siparişinin standart teslimat süresini kontrol ettiğinden emin ol. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.

Siparişinin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsin. Siparişinin durumunu takip etmek için eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğun sipariş geçmişine ulaşabilir ya da üyel olmadan alışveriş yaptıysan sayfanın üstünde yer alan lan Intersport Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki 'ni kullanabilirsin.

-

Sipariş Durumu & Çözüm

Sipariş durumu “İptal Edildi” ise; Siparişin bazı özel durumlarda belirli sebeplerle iptal edilmiş olabilir. Siparişinin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.

Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz.

Gerçekleştirdiğin ödeme sistemlerimize işlenmemiş olabilir. Lütfen bu tip durumlarda müşteri hizmetleri ekibimiz ile Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarasını 0850 502 39 04 arayarak iletişime geçin.

Sipariş durumu “Kargoya Verildi”, takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinin ana depodan çıkışı yapılmış ve kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişini size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.

Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysan; siparişin ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 502 39 04 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçin.

Siparişinde, sipariş etmediğin ürünleri teslim aldıysan; öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinin paketlemesi aşamasında veya kargo teslim sürecinde bir karışıklık söz konusu olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarasını 0850 502 39 04 arayarak iletişime geçin.

 

Kargo

 
-

Siparişimin teslimat ücreti ne kadar olacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksin. 750 TL üstü alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Teslimat Opsiyonları :

Standart Teslimat: 15.99 TL

-

Siparişimin hazır olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişin Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksin. Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak bulabilirsin.

-

Siparişimin teslimat durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğun siparişlerin ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak takip edebilirsin.

Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğun sipariş geçmişine ulaşabilir ve siparişlerinin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsin.

Önemli