Teslimat & Kargo

 

Sipariş verdiğim ürün ne zaman teslim edilecektir?

Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğun siparişini aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.
Siparişin için Hızlı Teslimat seçeneğini ile saat 12:00’a kadar vermiş olduğun siparişlerin Kurye Firmasının teslimat lokasyonları için yapmış olduğu planlamaya göre aynı gün içerisinde teslimat adresine teslim edilecektir. Saat 12:00 sonrası vermiş olduğun siparişlerin ertesi gün teslimat adresine teslim edilecektir.
Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğin siparişin 2-4 iş günü arasında kargo firmasına teslim edilecektir.
Siparişinin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsin.

Teslimat

Siparişimi beklenen sürede teslim alamadım, ne yapabilirim?
-

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Siparişinin standart teslimat süresini kontrol ettiğinden emin ol. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.

Siparişinin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsin. Siparişinin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Intersport Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsin.

-

Sipariş Durumu & Çözüm

Sipariş durumu “İptal Edildi” ise; Siparişin bazı özel durumlarda birçok sebepten dolayı siparişin iptal edilmiş olabilir. Siparişinin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.

Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz.

İkinci bir sebep siparişinizi “Havale” tipi yarattıysan henüz ödemenizi gerçekleştirmemiş ya da gerçekleştirdiğin ödeme sistemlerimize işlenmemiş olabilir. Lütfen bu tip durumlarda müşteri hizmetleri ekibimiz ile Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarasını arayarak 0850 502 39 04 iletişime geçin.

Sipariş durumu “Sipariş Sevk Edildi”, takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişini size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.

Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysan; Siparişin ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 502 39 04 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçin.

Siparişinde, sipariş etmediğin ürünleri teslim aldıysan; Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinin paketlemesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile Intersport Müşteri Hizmetleri Telefon Numarasını arayarak 0850 502 39 04 iletişime geçin.

 

Kargo

 
-

Siparişimin teslimat ücreti ne kadar olacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğin siparişlerin için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksin.

Teslimat Opsiyonları :

Standart Teslimat: 9.90 TL

Kurye ile hızlı teslimat: 19.90 TL

-

Siparişimin hazır olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişin Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksin. Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak bulabilirsin.

-

Siparişimin teslimat durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğun siparişlerin ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip Linki başlığını kullanarak takip edebilirsin.

Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğun sipariş geçmişine ulaşabilir ve siparişlerinin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsin.

Önemli