İade & Geri Ödeme

Yeniden satışa uygun olan ürünleri 14 iş günü içerisinde sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz. İade depomuza ulaşan ürün kalite kontrol süreçlerinden geçirildikten ve iadeniz onaylandıktan sonra para iadeniz gerçekleştirilir.

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizi oluşturduktan 15 dakika içerisinde iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir veya web sitemiz üzerinden iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal ettikten sonra ödeme şeklinize göre para iadeniz en kısa sürede gerçekleşecektir.

İptal ve İade Süreçleri

 
-

Siparişimi Kaç Gün İçerisinde İade Edebilirim?

Siparişinizi Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.
İade edilecek ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve yeniden satışa uygun olması gerekir.

-

Siparişindeki ürün/ürünleri iade etmek için 2 yöntem bulunmaktadır:

1- Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişini bulup, iade etmek istediğin ürünü ve iade nedenini seçerek ürün/ürünleri siparişin ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmen yeterli olacaktır.

2- Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 502 39 04 ile, müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebin hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.

Siparişimi Nasıl İade Edebilirim?

Siparişinizin iadesini müşteri hizmetlerini arayarak veya web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi ve iade etmek istediğiniz ürünü seçin, iade nedeninizi seçin ve sipariş ile gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade depo adresimize kargo ile gönderebilirsiniz.

İlgili kargo şubesine kargo kodunu vererek ürünü teslim edebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak da konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

 

İade Koşulları

 
-

Mağazadan Aldığım Ürünü Kargo ile İade Edebilir Miyim?

Ürünü/ürünleri mağazalarımızdan satın aldıysanız, mağazalarımız aracılığı ile iade edebilirsiniz. Web sitemiz üzerinden online satın aldığınız ürünleri kargo aracılığı ile iade koşullarına uygun olacak şekilde iade edebilirsiniz.

-

İade Koşulları Nelerdir?

Ürünü iade etmeniz için iade koşullarına uygun olması gerekmektedir.

İade Koşulları:

1- Ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.

2- Ürün orijinal durumunda ve orijinal etiketleri ile birlikte orjinal paketinde olmalıdır.

3- Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketler çıkarılmamış olmalıdır.

4- Aksesuarlar tüm parçaları tam şekilde orijinal paketinde olmalıdır. Aksesuarlar, eğer vakumlu ambalajda geldiyse vakumlu kalmalıdır.

5- Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal ayakkabı kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.

6- Orijinal kutusu /ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

7- İade edilmek istenen ürün / ürünler ayıplı ise bize ulaşabilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.

 

Siparişimdeki Bir Ürünü Nasıl Değiştirebilirim?

Aynı üründe renk ve beden değişikliğini mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Ürünü sipariş sonrasında gönderilen fatura/irsaliyeyle birlikte gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

İade koşullarına uygun olan ürününüzü, fatura, iade sebebinin açık beyanı ve imzalayarak kargo firması aracılığı ile de iade depomuza gönderebilirsiniz.

İade deposuna ulaşan ürün Kalite Kontrol süreçlerinden geçirilerek incelenir ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadeniz tarafınıza gerçekleştirilir.

Değiştirmek istediğiniz ürün ile iade ettiğiniz ürün arasında bir ücret farklı oluşuyorsa, yeni ürünün gönderilebilmesi için ödeme farkının gerçekleştirilmesi gerekecektir.

Ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen sürede ürün tükenir ise iade politikası işleyerek, depomuza gönderdiğiniz ürünün bedeli tarafınıza iade edilecektir.

Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerve edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.

Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.

-

Intersport İade Depo Adresi Nedir?

İade Depo Adresimiz:

Piyalepaşa Bulvarı, No:3/1-1 Beyoğlu/İSTANBUL

YURT İÇİ KARGO İADE KODU: 886122917

 

Geri Ödeme

 
-

Siparişimin İade Tutarı Hesabıma Yansımadı. Ne Yapmalıyım?

Ürününüzün iade kabul bilgilendirmesi yapıldıktan sonra iade süreci başlamaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi yaklaşık olarak 2 iş günüdür. İade tutarı, ödeme yöntemine bağlı olarak gerçekleştirilir. Banka kaynaklı nedenlerden dolayı iade tutarının hesabınıza yansıması 3-4 iş gününü bulabilmektedir. Müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak veya help@intersport.com.tr adresi üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

-

Siparişimi İade Ederken Kargo Ücreti Ödeyecek Miyim?

Siparişinizin iadesini gerçekleştirirken Yurtiçi Kargo firmasına karşı ödemeli olarak teslim ederek kargo ücreti ödemeden iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

-

Online Satın Aldığım Ürünü Mağazadan İade Edebilir Miyim?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünleri mağazalarımız aracılığı ile de iade edebilirsiniz.

-

Mağazadan Satın Aldığım Ürünü İnternet Sitesi Üzerinden İade Edebilir Miyim?

Mağazadan alınan ürünlerin iade süreçleri yine mağazalardan gerçekleştirilebilmektedir. İnternet sitesi üzerinden ürün iade alınamamaktadır.

-

Kargo Ücreti için Para İadesi Alacak Mıyım?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişin tümü iade edildiyse kargo masrafı için para iadesi alabilirsin. Ancak siparişinizin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

Önemli