İade & Geri Ödeme

Yeniden satışa uygun olan ürünlerinizi 14 gün içerisinde Yurtiçi İade Kodu: 886122917 ile göndererek sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz. Depomuza ulaşan ürün kalite kontrol süreçlerinden geçirildikten ve iadeniz onaylandıktan sonra para iadeniz gerçekleştirilir.

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizi oluşturduktan 15 dakika içerisinde iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir veya web sitemiz üzerinden iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal ettikten sonra ödeme şeklinize göre para iadeniz en kısa sürede gerçekleşecektir.

İptal ve İade Süreçleri

 
-

Siparişimi Kaç Gün İçerisinde İade Edebilirim?

Siparişinizi Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.
İade edilecek ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve yeniden satışa uygun olması gerekir.

-

Siparişindeki ürün/ürünleri iade etmek için 2 yöntem bulunmaktadır:

1-Mağazamıza giderek veya aşağıda bilgileri yer alan adrese ürünü fatura çıktısı ile birlikte kargolayarak iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemlerinizi tamamladıktan sonra satın almak istediğiniz yeni ürün için sipariş oluşturabilirsiniz.

 

2-Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerini karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz. 

 

Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 502 39 04 ile, müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebin hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.

Siparişimi Nasıl İade Edebilirim?

Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerini karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz. Fatura çıktısı ile birlikte, iadelerinizi herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesine 886122917 ücretsiz iade kodunu vererek yapabilirsiniz.

Siparişinizin iadesini müşteri hizmetlerini arayarak veya web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak da konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

 

İade Koşulları

 
-

Mağazadan Aldığım Ürünü Kargo ile İade Edebilir Miyim?

Mağazamızdan satın aldığınız ürün veya ürünleri herhangi bir Intersport mağazasına giderek iade edebilirsiniz. Web sitemiz üzerinden online satın aldığınız ürünleri de dilerseniz kargo aracılığı ile dilerseniz de mağazalarımızdan iade edebilirsiniz.

-

İade Koşulları Nelerdir?

Ürünü iade etmeniz için iade koşullarına uygun olması gerekmektedir.

İade Koşulları:

1- Ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.

2- Ürün orijinal durumunda ve orijinal etiketleri ile birlikte orjinal paketinde olmalıdır.

3- Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketler çıkarılmamış olmalıdır.

4- Aksesuarlar tüm parçaları tam şekilde orijinal paketinde olmalıdır. Aksesuarlar, eğer vakumlu ambalajda geldiyse vakumlu kalmalıdır.

5- Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal ayakkabı kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.

6- Orijinal kutusu /ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

7- İade edilmek istenen ürün / ürünler ayıplı ise bize ulaşabilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.

 

Siparişimdeki Bir Ürünü Nasıl Değiştirebilirim?

Online alışverişlerde değişim işlemi gerçekleştirilememektedir. Mağazamıza giderek veya aşağıda bilgileri yer alan adrese ürünü fatura çıktısı ile birlikte kargolayarak iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemlerinizi tamamladıktan sonra satın almak istediğiniz yeni ürün için sipariş oluşturabilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünün, iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinin açık beyanı ve imzan ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerini karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz. Fatura çıktısı ile birlikte, iadelerinizi herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesine Kargo Kodu kodunu vererek yapabilirsiniz.

İade için iletmiş olduğunuz ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması durumunda iade işleminiz gerçekleştirilecektir.

Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesini beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğiniz yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğunuz ürünün bedeli tarafınıza gerçekleştirilmiş olacaktır.

-

Intersport İade Depo Adresi Nedir?

İade Depo Adresimiz:

Piyalepaşa Bulvarı, No:3/1-1 Beyoğlu/İSTANBUL

YURT İÇİ KARGO İADE KODU: 886122917

 

Geri Ödeme

 
-

Siparişimin İade Tutarı Hesabıma Yansımadı. Ne Yapmalıyım?

Ürününüzün iade kabul bilgilendirmesi yapıldıktan sonra iade süreci başlamaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi yaklaşık olarak 2 iş günüdür. İade tutarı, ödeme yöntemine bağlı olarak gerçekleştirilir. Banka kaynaklı nedenlerden dolayı iade tutarının hesabınıza yansıması 3-4 iş gününü bulabilmektedir. Müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak veya help@intersport.com.tr adresi üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

-

Siparişimi İade Ederken Kargo Ücreti Ödeyecek Miyim?

Siparişinizin iadesini gerçekleştirirken Yurtiçi Kargo firmasına karşı ödemeli olarak teslim ederek kargo ücreti ödemeden iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

-

Online Satın Aldığım Ürünü Mağazadan İade Edebilir Miyim?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünleri mağazalarımıza teslim ederek iade işlemlerini başlatabilirsiniz. Ürünü mağazaya teslim ettiğinizde iade süreciniz başlayacaktır. Ürünü kargo ile iade adresine gönderdiyseniz, ürün depomuza ulaştıktan ve gerekli kontroller sağlandıktan sonra iadenizin onaylanması durumunda para iadeniz tarafınıza gerçekleştirilecektir.

-

Mağazadan Satın Aldığım Ürünü İnternet Sitesi Üzerinden İade Edebilir Miyim?

Mağazadan alınan ürünlerin iade süreçleri yine mağazalardan gerçekleştirilebilmektedir. İnternet sitesi üzerinden ürün iade alınamamaktadır.

-

Kargo Ücreti için Para İadesi Alacak Mıyım?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişin tümü iade edildiyse kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişinizin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

Önemli